loading...
ترفند و سکه و الماس رایگان و هک مستر90
بازی آنلاین مستر 90

بازی آنلاین مستر 90




در بازی mr90.ir (مستر۹۰) یک باشگاه فوتبال خواهید داشت و به طور زنده باید مدیریت باشگاه، مربیگری و پیشرفت بازیکنان رو در نظر داشته باشید. این بازی مهیج رو تست کنید و به جمع چند صد هزار هوادارش بپیوندید.



در بازی mr90.ir (مستر۹۰) یک باشگاه فوتبال خواهید داشت و به طور زنده باید مدیریت باشگاه، مربیگری و پیشرفت بازیکنان رو در نظر داشته باشید. این بازی مهیج رو تست کنید و به جمع چند صد هزار هوادارش بپیوندید.
  • رایگان بازی کنید.
  • به نیازمندان کمک کنید.
  • برنده جوایز بی نظیر شوید


mr90 

فیس نما

فرشاد بازدید : 396 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی ها و نتایج


در این بخش اطلاعاتی راجع به فصل ها و بازی های آینده و گذشته تیم به صورت کامل نشان داده می شود، همچنین در بالای این صفحه دسترسی به صفحه جام و مشاهده لیگ، آقای گل لیگ، قهرمان جام و رتبه یک لیگ مربوطه تعبیه شده است.

انتخاب فصل

 


هر دوره لیگ در مستر90، به عنوان یک فصل شناخته می شود. در ابتدای بازی، شما در فصل 1 به سر می برید.

با تغییر فصل (تصویر زیر نشانه 1) در این جا می توانید کلیه بازی های فصل جاری و یا فصل های گذشته خود را مرور کنید.

بعد از انتخاب هر فصل می توانید با کلیک بر روی گزینه جدول لیگ، لیگ آن فصل را مشاهده نمایید.

سمت راست صفحه تقویم فصل نمایش داده می شود. بازی ها به تفکیک روز نمایش داده می شوند و با تعیین هر روز می توانید باز یهای آن روز را مشاهده کنید.

درصورتی که هنوز وارد لیگ نشده باشید بخش تعیین روز برای مشاهده‌ی بازی غیر فعال خواهد بود.

با کلیک روی هر بازی در صفحه ی بازی ها و نتایج گزینه‌ی اطلاعات بازی که با آیکان زرد رنگی که حرف i انگلیسی در آن قرار شده نمایش داده می شود که این گزینه شما را به صفحه‌ی جزئیات بازی هدایت می کند. برای اطلاع از جزئیات بازی به صفحه‌ی جزئیات بازی مراجعه کنید.

 

فرشاد بازدید : 393 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

فرمول انجام بازی ها

هر بازی در مستر90، بر اساس پارامترها و الگوریتم های مشخصی انجام می شود. توجه به پارامترهای یک بازی و چیدمان مناسب استراتژی بازی، تاثیر به سزایی در پیروزی در بازی دارد.

یک مربی خوب، با توجه به پتانسیل تیم خود و نیز با نگاه به تیم حریف، بهترین ترکیب این پارامترها را برای بازی خود بر می گزیند.

پارامترهای بازی

لیست پارامترها و موارد موثر در بازی تیم در زیر آمده.

قدرت کلی بازیکن

مسلما یکی از مهم ترین پارامترهای تاثیر گذار در بازی، قدرت کلی بازیکنان حاضر در زمین است. در مستر90، مانند فوتبال واقعی، علاوه بر کیفیت کلی بازیکن، تک تک پارامترهای بازیکن نیز در بخش های مختلف زمین تاثیرگذارند. همچنین برخی پارامترها، در هنگام حمله و دفاع، به طور مستقل از هم عمل می کنند. به طور مثال برای یک مدافع، علاوه بر قدرت کلی و برآیند پارامترها، قدرت بالا در برخی پارامترهای خاص، خصوصا در برابر حریفان و خط تهاجمی خاص، موثر است.

  • در مقابل یک خط حمله ی قوی در پاس کاری و یا دریبل زنی، سرعت و تکل زنی بازیکنان خط دفاع می تواند موثر باشد.
  • در مقابل یک خط حمله ی شوت زن، تکل زنی و کنترل توپ در دفاع می توان موثر باشد.

همچنین به طور کلی، قدرت بدنی دفاع، سرعت بالای دفاع ها و هدزنی آن ها نیز تاثیرات مثبتی در مقابل خطوط حمله ی حریف خواهند داشت.

به همین ترتیب، پارامترهای بسیار موثر در میانه های عقب، سرعت، پاس دهی و قدرت بدنی و کنترل است.

پارامترهای موثرتر در میانه های جلوزن، سرعت، پاس دهی، دریبل، شوت و گل زنی است.

پارامتر های بسیار مهم در خط حمله، سرعت، گل زنی، دریبل، شوت، هد زنی و کنترل توپ است.

انرژِی بازیکنان

پس از انجام هر بازی، بازیکنان تا حدی خسته می شوند. این خستگی بازیکنان، به میزان حضور بازیکن در زمین و همین طور استقامت بازیکن بستگی دارد.

خستگی بازیکنان در صورتی که در بازی های بعدی در ترکیب اصلی قرار نگیرند و یا با وجود بدنساز مناسب در ترکیب تیم، رفع شده و آمادگی بازیکن به وی بر می‌گردد.

در صورتی که انرژِی یک بازیکن 100% نباشد، تاثیر گذاری و قدرت کلی وی در بازی نیز به نسبت میزان انرژی وی کم خواهد شد.

فیکس بودن بازیکن در پست

هر بازیکن پست مشخصی دارد. قرارگیری بازیکن در پست غیر تخصصی وی، اندکی بر نحوه ی بازی وی تاثیر منفی خواهد گذاشت.

هم چنین هر بازیکن در پست خود، ممکن است در بازی در سمتی از زمین ضعف داشته باشد. به طور مثال، قرار دادن بازیکنی در جناح راست، که در این سمت زمین تجربه ی کافی ندارد، بر عملکرد نهایی وی در بازی تاثیر منفی خواهد گذاشت. با این حال، تجربه ی وی را در سمت راست زمین برای بازی های بعدی افزایش خواهد داد.

رنگ سبز در تصویر () نشان دهنده قابلیت بالاتر بازیکن در سمت راست نسبت به بقیه پست‌ ها می‌باشد.

سیستم و استراتژی بازی

نوع سیستم بازی تیم، تاثیر بسیار زیادی در پر کردن خلا های تیم و استفاده ی بهینه از قدرت تهاجمی دارد. بازیکنان در سیستم مستر90، در 30 بخش مجزا در سطح زمین قرار می گیرند. نحوه ی قرارگیری آن ها در این 30 نقطه، تعیین کننده ی میزان پراکندگی قدرت تیم در سطح زمین است. مربی می تواند سیستم را مبتنی بر تمرکز بازیکنان در میانه و یا بخش های خاصی از زمین بچیند تا از نقاط ضعف حریف استفاده کند و یا این که بازیکنان را به طور پراکنده و منظم در زمین چیده و ریسکٍ ایجاد خلا در تیم خود را به حداقل برساند.

استراتژی ها نیز معمولا بر اساس شرایط بازی مانند حساسیت بازی و یا شرایط آب و هوایی و نیز میزان قدرت پارامترهای بازیکنان تعیین می شود. در صورتی که در بازی ای نیاز به برد دارید و چیزی برای از دست دادن وجود ندارد، سیستم تمام حمله ای آخرین تیر شماست با وجود این که ریسک ضد حملات حریف و تضعیف دفاع شما می تواند خطری بزرگ باشد.

استادیوم

 

این که بازی در خانه انجام شود و یا خارج از آن نیز بر عملکرد بازیکنان تا حدی تاثیر گذار است. البته این تاثیر فقط در بازی های لیگ وجود دارد. هر چه قدر تعداد تماشاگران طرفدار تیمی که در ورزشگاه حاضرند بیشتر باشد، تاثیر منفی بر تیم حریف نیز بیشتر خواهد بود. 

 

فرشاد بازدید : 313 جمعه 13 دی 1392 نظرات (2)

 یکی از راههای کسب امتیاز بیشتر ترتیب دادن بازی های دوستانه است، که با کسب هر برد 1 امتیاز به دست خواهید آورد.

هر تیم در هر روز 6 درخواست بازی دوستانه برای تیم های دیگر می تواند ارسال کند و در هر روز نیز می تواند 2 بازی دوستانه انجام دهد.

تیم ها از طریق صفحه پروفایل هر تیم و دکمه بازی دوستانه (تصویر زیر نشانه 1) می‌توانند درخواست دوستی ارسال کنند .

همچنین در صورتی که تیمی از شما درخواست بازی دوستانه کند در نوار بالایی سایت قسمت اعلان‌ ها می‌توانید درخواست را رد و یا بپذیرید(تصویر زیر).

هر بازی یک روز بعد از تایید درخواست بازی انجام می‌شود و در صورتی که برای روز بعد 2 بازی دوستانه‌ی شما تنظیم شده باشد بازی‌هایی بعدی که تایید می‌کنید به روزهای بعد موکول می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از نحوه کسب امتیاز در بازی‌های دوستانه به صفحه‌ی راههای افزایش امتیاز مراجعه کنید.

بازی های دوستانه هیچ تاثیری در افزایش روحیه و تجربه‌ی بازیکنان ندارد، همچنین کارت های زرد و قرمزی که در بازی های رسمی محاسبه میشوند در این بازی ها به حساب نمی‌آیند.

 

فرشاد بازدید : 255 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

جام حذفی


دو روز بعد از شروع هر لیگ جام حذفی برای اعضای لیگ شروع می شود.

روزهای بازی جام در صفحه دفتر کار در قسمت تقویم بازی ها توسط آیکانی قابل تشخیص می‌باشند (تصویر زیر).

تعداد بازی های جام 4 عدد است که دو روز یک بار انجام می شود. در هر جام دو تیم ربات هم وجود دارد که دو تیم به صورت تصادفی با آنها نیز بازی می کنند. این تیم ها متعلق به مستر90 است و صرفا جهت به حد نصاب رسیدن تیم‌های جام در جام حضور دارند.

این بازی ها حذفی بوده و در صورت باخت تیم بازنده شانسی برای ادامه نخواهد داشت، همچنین برای رعایت عدالت در این بازی ها تیم ها در استادیومی بی طرف انجام می‌شوند.

نتایج بازی هایی که در این بازی‌ها بعد از 90 دقیقه به تساوی می‌انجامد بعد از انجام ضربات پنالتی برنده مشخص می‌شود، تمایز این بازی ها از بقیه با نشان دادن آیکان قرمزی که حرف p انگلیسی در آن قرار دارد قابل تشخیص می‌باشد، همچنین تیم برنده با رنگ سبز نشان داده می‌شود (تصویر زیر).

بازی های جام مانند بازی های لیگ، در روحیه و انرژی بازیکنان و همچنین در خشنودی هواداران نیز تاثیر دارد.

جایزه جام

 


جایزه ی بازی های جام را حامیان مالی هر تیم پرداخت می کند که برای اطلاع از میزان این جایزه به بخش حامیان مالی مراجعه کنید.

برنده نهایی علاوه بر این موارد برنده جام نیز خواهد شد. 

 

فرشاد بازدید : 316 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بازی های لیگ

 


بازی های لیگ علاوه بر افزایش امتیاز و دارایی تیم، بر روحیه و انرژی بازیکنان و همچنین در خشنودی هواداران نیز تاثیر دارد.

برای اطلاع از نحوه‌ی افزایش امتیاز و دارایی به صفحات راه‌های افزایش امتیاز و راه‌های افزایش درآمد مراجعه کنید.

هر 3 کارت زرد محرومیت بازیکن از یک بازی رسمی(لیگ و جام) را در پی دارد و کارت‌های قرمز هم باعث محرومیت از یک بازی رسمی می شود. بازیکنان محروم در صفحه تاکتیک در ردیف‌ها با رنگ قرمز در قسمت بازیکنان از بقیه بازیکنان قابل تشخیص می‌باشند.

محرومیت بازی های رسمی (لیگ و جام) به بازی های دوستانه ارتباطی ندارند.

تعداد بازی‌های یک بازیکن از مجموع بازی‌های لیگ و جام شرکت کرده آن بازیکن حساب می‌شود.

برای اطلاع از نحوه ی لیگ بندی تیم ها به صفحه‌ی هرم لیگ ها مراجعه کنید. 

 

فرشاد بازدید : 272 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

هرم لیگ ها

لیگ ها در بازی مستر90 به صورت یک هرم بر روی هم قرار گرفته اند. هر چه به سمت نوک هرم پیش می رویم، لیگ ها و تیم ها حرفه ای تر می شوند و در قاعده ی هرم، تیم های تازه وارد و یا ضعیف تر وجود دارند که برای رسیدن به سطوح بالایی هرم تلاش می کنند.

نکته ی دیگر این که در نوک این هرم فقط 1 لیگ یعنی لیگ دسته 1 وجود دارد و هر چه به سمت پایین حرکت می کنیم، تعداد لیگ های موجود در یک سطح، بیشتر می شود. به طور مثال در سطح دسته 2، دو لیگ وجود دارد. در سطح 3، چهار لیگ، در سطح 4، هشت لیگ و…

تیم ها در لیگ

در هر لیگ، 14 تیم حضور دارند. این تیم ها از بین تیم هایی که در فصل قبل در همین سطح بوده اند، تیم هایی که از سطح پایین تر به این سطح صعود کرده اند و نیز تیم هایی که از سطح بالا به این سطح سقوط کرده اند تشکیل شده است.

  • در سطح پایین و آخرین سطح بازی، معمولا تیم های تازه وارد و یا ضعیف حضور دارند. لیگ آخر در این سطح، در صورتی که در زمان لیگ بندی ها به حداکثر 14 تیمی خود نرسیده باشد، با یک سری تیم ربات از بازی پر می شود.

صعود و سقوط تیم ها

دو تیم ابتدایی هر لیگ، به سطح بالاتر صعود می کنند(شماره 1) که در جدول لیگ با رنگ سبز نمایش داده می‌شوند و چهار تیم انتهای جدول لیگ در هر فصل، به سطح پایین تر سقوط می کنند(شماره 2) که این تیم‌ها در جدول لیگ با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند.

  • در صورتی که لیگ در سطح 1 باشد، 2 تیم بالایی صعودی نخواهند داشت با این حال تیم قهرمان، به سوپرجام قهرمانی مستر90 دست خواهد یافت.
  • در صورتی که لیگ در آخرین سطح بازی باشد، 4 تیم انتهای جدول به دسته ی پایین تر سقوط نمی کنند.
  • در صورتی که کاربری 28 روز به تیم خود سر نزده باشد از لیگ بیرون افتاده و درصورت سر زدن دوباره به تیم خود از آخرین لیگ دسته پایین بازی را ادامه خواهد داد، این مورد باعث خواهد شد تا در لیگ های بالاتر بیش از 2 تیم به دسته بالاتر صعود کنند.
  • در برخی مواقع، با توجه به حذف و یا جریمه ی برخی تیم های موجود در لیگ های سطوح بالاتر، ممکن است 3 تیم از برخی لیگ های سطوح پایین تر به دسته‌ی بالا صعود کنند و یا برخی تیم‌هایی که انتظار سقوط دارند، در سطح خود باقی بمانند. این موارد به ندرت و به خاطر حذف کاربران غیر فعال و یا جریمه‌ی متخلفانی پیش می آید که تخلفاتی شدید و بسیار تاثیرگذار انجام داده باشند.

 

فرشاد بازدید : 420 جمعه 13 دی 1392 نظرات (1)

حاشیه امن

 

حاشیه امنیت در بازی مستر90 برای مربیان تازه وارد است. هر تیمی که تازه ساخته می شود، به مدت 3 هفته تحت حفاظت سیستم بازی است و امکانات و تخفیفات ویژه ی زیر برایش در دسترس است:

  • تخفیف در پرداخت حقوق بازیکنان:در این مدت بازیکنان شما، 40% کمتر از حقشان حقوق می گیرند و نیز بازیکنان در تیم های با امتیاز زیر 150، فقط پایه حقوقشان را می گیرند و افزایش حقوق ندارند.
  • تخفیف خرید الماس:در طی این مدت، برای تهیه الماس، 20% تخفیف اضافه خواهید داشت!
  • هواداران همیشه خشنود:در زمان حضور در حاشیه امن، هواداران تیم همیشه خشنودی بالای 70% خواهند داشت حتی در صورتی که تیم شما باخت های زیادی را داشته باشد!
  • درآمد روزانه بالاتر: درآمد روزانه واریزی از طرف حامی مالی (اسپانسر) تیم، به میزان 40% بیشتر از مبلغی است که در قرارداد شما با وی آمده است! 

 

فرشاد بازدید : 323 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 جایزه ی روزانه هر روز با اولین ورود به تیم خود نمایش داده می شود و شما با انتخاب هر کدام از صندوق ها به صورت شانسی جایزه ای دریافت می کنید.

درصورتی که حضورتان در تیم و انتخاب صندوق های جایزه به صورت متوالی، هر روز ، انجام شود جایزه های بهتری دریافت می کنید.

نحوه ی دریافت جایزه به شرح زیر است :

  • 1 تا 10 روز متوالی ورود به تیم : سکه
  • 10 تا 20 روز ورود متوالی به تیم : سکه یا امتیاز
  • 20 روز به بالا : سکه ، امتیاز یا الماس

در فواصل 1 تا 10 روز ،10 تا 20 روز و 20 روز به بالا هم بسته به تعداد روز های متوالی جوایز بهتری در یافت می‌کنید. به عوان مثال مربی که 5 روز پشت سر هم به تیم خود سر بزند جایزه‌ی بهتری نسبت به مربی که 2 روز پشت سر هم به تیمش سر زده است دریافت می‌کند.

 

در صورتی که بین روز های ورود به تیمتان حتی 1 روز هم وقفه ایجاد شود، مجددا تمام این جوایز و روز ها برای این تیم از اول محاسبه می‌شود. 

فرشاد بازدید : 347 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

راههای افزایش درآمد

 


پول رایج در بازی مستر90 سکه و الماس است.

الماس از طریق انجام ماموریت و همچنین خرید آن از بانک به دست می‌آید برای اطلاع بیشتر از نحوه ی خرید الماس به صفحه‌ی امورمالی مراجعه کنید.

سکه نیز از روش های مختلفی به دست می‌آید.

  • تبدیل الماس به سکه: برای هر الماس، 5000+(امتیاز تیم/10) سکه به تیم داده می شود
  • بازی های لیگ:برای اطلاع از درآمد این بازی ها به صفحه ی حامیان مالی مراجعه کنید همچنین برای بازی های داخل خانه هم درآمد حاصل از هواداران به دارایی باشگاه اضافه می شود.
  • باز ی‌های جام :برای اطلاع از درآمد این بازی‌های به صفحه‌ی جام حذفی مراجعه کنید.
  • استادیوم: از طریق گرفتن هزینه‌ی بلیت از هواداران در بازی های خانگی لیگ
  • جایزه روزانه: با اولین ورود در هر روز و انتخاب یکی از جعبه های جایزه می توانید شانس خود را برای دریافت جایزه ی سکه ای افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی جایزه روزانه مراجعه کنید.
  • پارکینگ
  • فروشگاه
  • رستوران
  • حامیان مالی
  • فروش بازیکن

به طور کلی تمام موارد نوشته شده در صفحه امکانات استادیوم در افزایش درآمد موثر است. برخی از آنها مانند فروشگاه و پارکینگ به صورت مستقیم و بقیه از طریق افزایش هواداران باعث افزایش درآمد باشگاه می‌شوند. 

 

فرشاد بازدید : 326 جمعه 13 دی 1392 نظرات (1)

راههای افزایش امتیاز

امتیاز در بازی مستر90 از راههای متفاوتی به دست می آید.

روش های افزایش امتیاز

 

  • برد در بازی ها
    • بازی های لیگ و جام 3 امتیاز
    • دوستانه 1 امتیاز
  • مساوی در بازی های لیگ 1 امتیاز
  • انجام ماموریت ها
  • رتبه ها در لیگ امتیاز دارد که در پایان لیگ محاسبه می شود،امتیاز رتبه ها به سطح لیگ‌ها هم بستگی دارد، یعنی هر چه لیگی در هرم بالاتر باشد با پیروزی در آن لیگ امتیاز بالاتری دریافت خواهید کرد.
  • خرید الماس: 1 امتیاز به ازای هر 10 الماس در بر دارد.
  • جایزه روزانه: با اولین ورود در هر روز و انتخاب یکی از جعبه های جایزه می توانید شانس خود را برای دریافت جایزه ی امتیازی افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی جایزه روزانه مراجعه کنید.

توجه: باخت در بازی های لیگ 2 امتیاز منفی دارد. 

 

فرشاد بازدید : 341 جمعه 13 دی 1392 نظرات (1)

 مستر90 یک بازی مربیگری فوتبال آنلاین است که به طور کامل توسط تیم ایرانی و برای ایرانیان با توجه به سلیقه و نیز سرعت اینترنت و زیرساخت های بومی کشور ساخته شده.

بازی مستر90، دارای مجوز ساخت و نشر از بنیاد ملی بازی های ایران و نیز دارای نشان ملی اٍسرا به عنوان بازی مناسب گروه سنی 3 سال به بالا است. هم چنین این بازی در ستاد ساماندهی وب سایت های ایرانی، ثبت شده است.

سیستم بازی چگونه است؟

در این بازی، پس از ساخت یک شناسه با استفاده از فرم ثبت نام موجود در صفحه ی خانه، یک تیم به شما اختصاص داده می شود که وظیفه ی شما، مربیگری و هدایت این تیم برای پیشرفت در بازی و پیروزی در بازی ها برای حضور در لیگ های بالاتر و کسب سرمایه ی بیشتر است.

مانند دنیای واقعی، لیگ های مستر90 نیز در سطوح مختلف ارایه می شوند که لیگ دسته 1، بهترین و بالاترین سطح لیگ هاست و سایر لیگ ها به صورت هرمی در پایین این دسته قرار می گیرند. برای اطلاع بیشتر از نحوه ی لیگ بندی، به صفحه ی راهنمای هرم لیگ ها مراجعه کنید.

لیگ ها هر 2 هفته یک بار دسته بندی می شوند و بازی های هر لیگ نیز در همان زمان مشخص قرعه کشی می شود. برای انجام بازی ها، نیازی نیست که پای دستگاه باشید. فقط کافی است که تیم خود را بر اساس بهترین حالتی که فکر می کنید چیده و بازیکنان را با سیستم مورد نظر خودتان در زمین قرار دهید و نیم نگاهی هم به ترکیب و سیستم حریف داشته باشید.

بازی ها به طور خودکار با سیستم هایی که دو مربی ارایه داده اند انجام می شود و شما هر موقع که بخواهید، پس از انجام بازی می توانید خلاصه ی بازی و اتفاقاتی که در هر دقیقه افتاده را در صفحه ی بازی مرور کرده و از تجربیات کسب شده برای بازی های بعدی تیمتان بهره ببرید.

هدف بازی چیست؟

 

هدف کسب موفقیت برای صعود به رده های بالای رده بندی تیم ها و نیز صعود به دسته های بالاتر لیگ بندی بازی و در نهایت کسب جوایز ارزنده از طرف بازی مستر90 است. 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
ترفند و سکه و الماس رایگان و هک مستر90
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین ترکیب در مستر90 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 9,728
  • بازدید کلی : 190,654