loading...
ترفند و سکه و الماس رایگان و هک مستر90
بازی آنلاین مستر 90

بازی آنلاین مستر 90




در بازی mr90.ir (مستر۹۰) یک باشگاه فوتبال خواهید داشت و به طور زنده باید مدیریت باشگاه، مربیگری و پیشرفت بازیکنان رو در نظر داشته باشید. این بازی مهیج رو تست کنید و به جمع چند صد هزار هوادارش بپیوندید.



در بازی mr90.ir (مستر۹۰) یک باشگاه فوتبال خواهید داشت و به طور زنده باید مدیریت باشگاه، مربیگری و پیشرفت بازیکنان رو در نظر داشته باشید. این بازی مهیج رو تست کنید و به جمع چند صد هزار هوادارش بپیوندید.
  • رایگان بازی کنید.
  • به نیازمندان کمک کنید.
  • برنده جوایز بی نظیر شوید


mr90 

فیس نما

فرشاد بازدید : 281 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

ماموریت ها

 


یک راه برای کسب در آمد و گرفتن جوایزی نظیر سکه ،الماس و امتیاز انجام ماموریت ها می‌باشد. ماموریت ها در نوار بالا (تصویر شماره 1) سایت در دسترس می‌باشند.

با کلیک بر روی قسمت مورد نظر جزئیات ماموریت نشان داده خواهد شد، هر ماموریت بعد از زمان مشخص شده (تصویر شماره 1) از بین رفته و ماموریت بعدی ایجاد خواهد شد. در صورتی که یک ماموریت را نتوانید در زمان تعیین شده انجام دهید ممکن است مجددا بعد از گذشت چند ماموریت، آن ماموریت برای شما تکرار شود.

در هر حال سیستم به گونه ای طراحی شد که همیشه یک ماموریت برای تیم شما وجود داشته باشد. پاداش ماموریت در تصویر شماره 2 نشان داده شده است.

 

فرشاد بازدید : 333 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پروفایل کاربران


در این صفحه اطلاعات کلی تیم مورد نظر نمایش داده می شود. نام تیم، عکس، لوگو، استادیوم و تعداد هواداران، طرفداری از تیم های باشگاهی و ملی، امتیاز، وضعیت مالی، ترکیب کلی، تاریخ عضویت و استان در بخش بالایی این صفحه قابل مشاهده میباشد.

آنلاین یا آفلاین بودن کاربر از طریق شکلک در این صفحه (تصویر شماره 1) مشخص می‌باشد.

تعداد بازیکنان تیم، کاپیتان و همچنین دوستان در این صفحه قابل مشاهده می‌باشد.

رتبه برای تیم ها با امتیاز بالای 20 حساب می شود.

افتخارات


در بالای صفحه سمت چپ افتخارات تیم مورد نظر قابل مشاهده بوده رتبه های 1 و 2 و 3 لیگ که به ترتیب از راست به چپ با رنگ طلایی، نقره ای و برنزی دیده می‌شوند، همچنین جام های حذفی که با رنگ نقره ای و شکلی متفاوت دیده خواهد شد.

در صورتی که تیمی در لیگ دسته 1 رتبه اول لیگ را کسب کرده باشد، تعداد آن قهرمانی در باکس قرمز ستاره داری در کنار جام طلایی رنگ قابل مشاهده می‌باشد(تصویر شماره 1).

وضعیت فعلی لیگ و جام و همچنین تمامی فصل های تیم(تصویر شماره 2) مورد نظر در این قسمت قابل مشاهده می‌باشد.

درخواست دوستی


با ارسال درخواست دوستی برای کاربران و تایید آنها می توانید با تیم های دیگر دوست شوید.

دوستان شما می توانند شما را حمایت کنند و یا شما آنها را تحت حمایت خود قرار دهید.برای اطلاع بیشتر در این مورد به صفحه‌ی دوستان مراجعه کنید.

ارسال پیام


از طریق این بخش می توانید برای هر کاربر پیام خصوصی ارسال کرده و با آنها در تماس باشید.

بازی دوستانه


برای بازی دوستانه از طریق پروفایل تیم حریف در نوار بالا سمت چپ می‌توانید پیشنهاد بازی دوستانه دهید.

گزارش خلاف و لیست سیاه


با کلیک روی گزینه گزارش خلاف می‌توانید برای پروفایل مورد نظر خود گزارش خطا ارسال کنید.

همچنین در صورتی که بخواهید می‌توانید یک تیم را در لیست سیاه اضافه کنید یعنی دیگر امکان ارسال پیام از طرف این تیم برای شما وجود نداشته و زمانی که این تیم بخواهد به شما پیام دهد به آن اطلاع داده خواهد شد که در لیست سیاه شما می‌باشد.

نمودار پیشرفت


نمودار پیشرفت بر مبنای پیشرفت تیم در لیگ، جام، انجام ماموریت هاو فعالیت کلی تیم نمایش داده می شود. در هر روز براساس رتبه‌ی کسب کرده در آن روز نمودار پیشرفت تغییر می کند، این روند صوعودی و نزولی می‌باشد.

آخرین نتایج

 


آخرین نتایج تیم مورد نظر در پایین صفحه قابل مشاهده بوده، همچنین آمار کلی برد و باخت های تیم در تصویر شماره 1 نشان داده شده است.

 

فرشاد بازدید : 247 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

دوستان


در این بخش می توانید لیست کامل دوستان خود را مشاهده کرده، همچنین می‌توانید آنها را از لیست دوستی خود حذف کنید.

تعداد دوستانتان در بالای صفحه دوستان مانند تصویر (تصویر زیر نشانه 1) زیر قابل مشاهده می‌باشد.

*هر تیم می توانید حداکثر 100 دوست داشته باشد.

*برای دوست شدن از طریق صفحه پروفایل دکمه «درخواست دوستی» به تیم مورد نظر درخواست داده و منتظر تایید تیم مورد نظر باشید.

* برای شناخت از دوستان دوستانتان از طریق صفحه پروفایلشان با کلیک بر روی تصویر شماره 1 به دوستان شخص مورد نظر دسترسی خواهید داشت.

حامی شما


هر باشگاه می تواند حداکثر 5 حامی داشته باشد. حامیان به نسبت امتیازشان باعث افزایش هواداران باشگاه شما می شوند.

تعداد حامیان شما در ستون «حامی شما» قابل مشاهده می‌باشد(تصویر زیر نشانه 2).

برای حذف حامیان خود از طریق صفحه دوستان دکمه حذف حامی (تصویر زیر نشانه 2) می‌توانید اقدام کنید.

حمایت شده

 


هر باشگاه می تواند حداکثر حامی 10 باشگاه دیگر شود و مانند بخش حامی شما، امتیاز باشگاه شما باعث افزایش هواداران باشگاه تحت حمایت شما می شود.

برای حمایت دوستان خود از طریق صفحه دوستان دکمه حمایت و همچنین صفحه پروفایل (تصویر زیر نشانه 1) می‌توانید حامی آنها شوید.

 

فرشاد بازدید : 387 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

تنظیمات


اطلاعات شخصی


در این بخش می‌توانید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید، همچنین می توانید تیم ملی و تیم باشگاهی محبوب خود را تعیین کنید.

اطلاعات امنیتی


در این صفحه می توانید ایمیل خود را تایید کنید. تایید ایمیل برای دسترسی به برخی از صفحات بازی و همچنین استفاده از فراموشی رمز نیاز است. برای تغییر کلمه امن به کلمه امن قبلی احتیاج دارید و امکان بازیابی کلمه امن از طریق فراموشی رمز وجود ندارد با تعیین رمز دوم می توانید از دوستان مورد اعتماد خود بخواهید تا در نبودتان با وارد کردن رمز مربی دوم و ایمیل باشگاه را مدیریت کند. مربی دوم به صفحه ی تنظیمات دسترسی ندارد.

طراحی لباس


در این بخش می توانید با استفاده از بخش سمت راست طرح یقه و لباس بازیکن را انتخاب کنید و با استفاده از بخش سمت چپ رنگ و همچنین زمینه ی لباس بازیکنان خود را انتخاب کنید.

طراحی لوگو


در این بخش امکان طراحی لوگوی باشگاه وجود دارد. می‌توانید با استفاده از طرح هایی که سمت راست وجود دارد طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس رنگ آن را تعیین کنید، همچنین برای تنوع بیشتر، نماد‌ها و حروفی در بخش نماد اصلی و فرعی برای انتخاب وجود دارد.

دعوت دوستان

 


در این بخش می توانید با استفاده از لینک مشخص شده در عکس پایین، دوستانتان را به بازی دعوت کنید. این لینک اختصاصا برای تیم شما درست شده است.

با کپی کردن و ارسال آن به هر طریق ممکن (چت، ایمیل، قراردادن لینک در وبلاگتان، اس.ام.اس و…) به دوستانتان، آن ها به صفحه‎ی ثبت نام بازی هدایت می شوند. در صورتی که دوستتان از طریق لینک شما در بازی ثبت نام کند، به طور اتوماتیک، شما و دوستتان در بازی نیز با هم دوست شناخته می شوید. در دوره هایی از جوایز بازی، تعداد دعوت‌های موفقی که ارسال کرده اید، برای شما امتیاز ویژه به دنبال دارد. تمامی دعوت ها و ثبت نام‌ها به طور اتوماتیک بررسی می‌شود و در صورتی که ثبت نام از طریق لینک دعوت شما توسط افراد واقعی غیر از خودتان صورت نگرفته باشد، امتیازی برای آن دعوت محسوب نمی‌شود و افراد خاطی ممکن است با جریمه رو به رو شوند. 

 

فرشاد بازدید : 464 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

دفتر کار


در این صفحه می‌توانید اطلاعات کلی از باشگاهتان داشته باشید. اطلاعات و اخبار لیگ، اخبار دوستان، اطلاع از بازی های قبلی و بعدی، انرژی و روحیه کلی تیم و وضعیت هواداران تیم در این صفحه قابل مشاهده است.

محتویات دفتر کار

 


در این قسمت نام باشگاه، عکس و لگوی انتخابی شما نمایش داده می شود، برای تغییر اطلاعات اصلی تیم خود می‌توانید به صفحه تنظیمات مراجعه کنید، همچنین خلاصه ای از اطلاعات استادیوم و هواداران شما در بالای صفحه دفتر کار قابل مشاهده می‌باشد.

رتبه کلی و دارایی های شما، همچنین انرژی بازیکنان و روحیه‌ی تیمی باشگاه که برآیندی از انرژی و روحیه کلیه بازیکنان شما می‌باشد قابل مشاهده می‌باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه‌ی تاکتیک مراجعه کنید.

در سمت چپ صفحه می‌توانید از بازی های قبلی و بعدی، همچنین از روزهایی که حقوق بازیکنان یا کارکنانتان را باید پرداخت کنید با خبر شوید. با انتخاب روزها می‌توانید مشاهده کنید که در هر روز چه بازی هایی دارید. در صورتی که تعداد بازی در یک روز بیشتر از یکی باشد سمت چپ تب بازی های بیشتر قرار داده شده که به مشاهده‌ی بقیه‌ی بازی‌های روز به شما کمک می‌کند (تصویر زیر نشانه 1). اطلاعات و آمار تیم مقابل در بازی‌های آینده قابل مشاهده بوده و از طریق دکمه i (تصویر زیر نشانه 2) می‌توانید اطلاعات کامل بازی را مشاهده کنید.

اطلاعات کامل لیگ و رتبه شما (تصویر زیر نشانه 1) و همچنین تیم های دیگر در تب لیگ در این صفحه در دسترس بوده، همچنین از طریق تب چت لیگ (تصویر زیر نشانه 2) می‌توانید با تیم‌های دیگر صحبت کرده و حس رقابت را بیشتر و بیشتر کنید.

برای مشاهده جام حذفی همانطور که در تصویر نشان داده شده (تصویر زیر نشانه 3) دکمه میانبری وجود دارد.

در پایین صفحه دفتر کار از اخبار لیگ ،گزارش خبری تیم‌ها، اخبار دوستان و اطلاعیه های باشگاه آگاه خواهید شد.   

 

درباره ما
ترفند و سکه و الماس رایگان و هک مستر90
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین ترکیب در مستر90 ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 178
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 148
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 9,762
  • بازدید کلی : 190,688